smidig bruud!

Fotbollsgym i morse. Haha, aa jo och visst skulle jag vurpa. Inte en gång, inte två gånger utan tre, fyra gånger. Men vem lägger ut nå medel på plan och sen vem torkar inte bort vattnet när de städat? Konsitga människor. Aja, ja överlevde, haha! Kl. 16.00 är det möte. Och då får vi reda på ifall det blir ett innebandy damlag. Hoppas att jag kan charma ledarna med min "charm" haha. Tror att jag får med mig fia också så hon kan väl slänga ut någon snyggn kommentar, det brukar hon ju vara bra på ;)  "kaká..... KAKA heter det ju förfan!" (danmarksresan förra året) ha ha!
Nej, nu har jag samhäll och ska jobba med någon fördjupningsgrejs om brottsligheten, kul! aa,eller är det verkligen det? ;a
Efter mötet blir det färga håret, träning, sedan skriver jag nog om hur det gick för laget för er som är intresserade! ;)




Tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0