tjugo i två och jag kan inte sova.

Kvällen spenderades hemma hos Linda med kinamat och massa moff. Var bara jag, fia och linda där fårn början. Men lite senare på kvällen så tittade Madde och Elin in. Kollade på massa gamla bilder och bara pratade och mös! Kändes som om det var just precis vad jag behövde, en chillkväll med härliga brudar. 

Nej, nu är det inge kul med snö länge. Ta bort snön och sätt in en massa gräs, sol och vatten! Med andra ord...
GE MIG SOMMAR !!




Bra blond jag var på bilden,(jag längst till höger) är väldigt sugen på att bleka ner håret igen och prova. Skulle ju vara kul om man kunde vara "naturligt fin". Vadå, gillar man det inte så kan man ju färga tillbaka det igen, right?

Nej, nu ska jag tvinga mig själv att sova, ska upp och vara diezel vakt imorgon för resten av familjen åker iväg och kollar fotboll. Vad händer annars imorgon får jag se, kanke slår på en film... Är iallafall inte partysugen. skönt!



// a.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0