Korpen, here we come!!

Kan ju lika gärna skriva ut vilka som jag fått reda på är sugna.
( ni kan ju skriva ifall jag tagit med någon som ångrat sig, eller om jag missat någon) ;)






Linda Hurtig
Martina Hermanssson
Johanna Hermansson

Madeleine Henriksson
Frida Gustavsson
Maria Borell
Sofia Larsson
Emelie Larsson
Elin Segerstedt
Malin Åhl
Ida Leandersson
Elin Bergkvist
Emmie Brolin
Caroline Fager
Elinore Boy Larsson
SAFTBLANDARE:
Jenny Ammesmäki
Amanda Segerstedt
HAHAHA





Håll tummarna för oss imorgon nu då!!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ida Leandersson. inte Le andersson

2009-01-11 @ 21:55:54
Postat av: Anonym

det värsta var att jag visste det och jag ändrade men det ändrades inte haha!

2009-01-11 @ 21:56:46
Postat av: Mallanbrallan

Hoppas de blir nå! vore ju gryt kul asså! :D

2009-01-12 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0