Idag

Vaknade utav att telefonen ringde imorse, men kunde sedan somna om till det ringer på dörren. Trött och snurrig får jag motvillligt ner och öppnar. Där står två damer som börjar ställa en massa frågor om ifall jag tänkt på Gud och hur det blir efter döden och en massa. Trött som jag är svarar jag snällt på frågorna. Sedan får jag för mig att de ska sälja en Bibel till mig eller nå. Så då kommer jag på den smarta idén (enligt mig)"jag tror vi ska läsa Bibeln i skolan, så då lär vi få en där" Det skulle jag inte sagt, för då började de ge mig en massa böcker och papper och dom handlade inte om det som stod i bibeln riktigt utan de handlade mer om självaste Gud, så att man lär känna honom bättre. Och nej, jag kunde inte tacka nej. Men sa ifrån till några av böckerna iallafall *stolt*. De tyckte iallafall att jag hade en fin hund, synd var väl det.. Hade varit bättre om de blev lite rädda för honom ;) Haha, nej nu var jag elak! Det var iallafall en konstig morgon.




Nyss kommit hem från att ha varit ute och gått en bra stund med Larsson och Disse, mycket najs! (:

Ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0