s-s-skönt!

2 dagar kvar.

17 dagar kvar.

24 dagar kvar.
Ja, man har lite att se fram emot.
Skolavslutning, bastar 18 och mixcupen.

Och en massa annat kul som händer på lovet, eller SKA hända!



Igår var det slutspurten på vasa vi hette piratpartiet så självklart skulle vi leva upp till namnet och klä ut oss till pirater/sjörövare! Så 04.30 ringde klockan, jag och emmie började lite smått fixa oss innan carro o co. com och hämtade oss för att åka till valskog där erica bor. Massa fix och tokigheter där innan  vi tog bussen till båga. Vi vann inte en enda gren men kul hade vi. Viktigast, right?

Idag gjorde jag klart det sista i skolan. SÅ skönt. Nu kan jag börja se fram emot skolavslutningen precis som alla andra. Nog för att det ska regna och tråkigheter, men det innebär också att det är skolledit en stund så sur kan man inte vara. Har även tränat fotboll och kollat Sverige-Malta där det blev vinnst med 4-0. Äntligen. Varför inte sådär mot Danmark? Hade sällskap utav fia under fotbollstittandet och har även sällskap utav henne nu. Fast jag kan inte påstå att jag är speciellt social just nu. haha. Men snart! ;) Klass dag imorgon, funderar starkt på att skita i det. Film i aulan? värt att gå upp 8 för det?... nej! Ah, får se hur jag gör imorgon. Nej, nu ska jag vara social.


Bild från slutspurten, piraterna!












Kommentarer
Postat av: elin

vad hände med att skriva med min födelsedag då? ;) snällt liksom!!! :P

2009-06-11 @ 12:57:13
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! :-D

2009-06-14 @ 22:32:13
Postat av: julia

tack! :-D

2009-06-14 @ 22:32:32
URL: http://juliathorstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0