9 dagar eller en vecka och 2 dagar! ;-D

Idag fick jag, syster och Sofia nå ryck om att vi skulle baka muffins. Och det gjorde vi. Vi gjorde fyra styckens olika smaker. En med vanilj, choklad, citron och en specialare med kanel och äppelmos i. MMM, blev riktigt gott tillslut. Lagade pasta carbonara gjorde vi också och till det kollade vi på Eva&Adam. Riktigt skön dag blev det ändå även fast det ös regnade ute, måste ha varit därför som vi fick rycket om att baka och kolla på film.

Igår tog jag och fia en spontan fiskekväll, eller så var tanken. Vi packade ner fiska spö, massa mat och smaskigheter, oboy och for iväg mot kanalen. Tror vi har hittat vårat favoställe nu! haha. Men det blev inge fiske för vi la ut filten och har man väl lagt sig på filten så kom vi inte upp igen. Så vi låg där, åt, snackade en jäkla massa och lyssnade på musik ur besgsprängaren tills den dog (då fick mobilen ta över -.- ) höhö. Var kvar där till... ja, någon gång efter tolv

Ikväll då? jo nu sitter jag vid min dator och sofia vid hennes och ska försöka komma på vad vi ska göra. Ser ut som om alla är tråkiga och vill sitta hemma (måste bero på vädret). Men, varför inte göra det bästa av det och göra någonting? Hm, knepigt tänkande av vissa :-D







Ska ut med hunden nu...
I love you!







Får se vart kvällen leder, hörs!
Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0