Tacka vet jag södratjejorna! <3

Gaaaalet kul dag/kväll/natt igår.
Började morgonen med att träffa bästa brudarna för att tagga inför match. Vi måste nog vara enda div.5 laget som får åka buss till matcherna;) (engångsgrej) haha! Men 09.00 började färden mot tortuna. Där spelade vi en riktigt bra och kul match och även en vinnst fick vi med oss hem. 1-7 blev det tillslut. Kunde nästan ha blivit 2 siffrit om vi satt alla chanser! Bra spelat ändå! (y)

Vi tog det jätte piano i duschen, massa skratt och sverige-fix innan vi fortsatte färden mot huvudstaden. Stannade till vid hummelsta(?) för att köpa godis ;) Ett till stop gjorde vi vid Dinners för att få i oss lite ritkig mat istället för bara godis. Det tackar vi för, mmm det var riktigt gott. Vi kommer upp till sthlm väldigt mycket för tidigt. Men vi roade oss på våra egna sätt, behöver ni tipps på hur man roar sig själv... hör av er till mig och Martina! ;) ha ha. Flirta till oss grejor kan vi också (iallafall tills chefen kom!) *ops hahaha!
Lite måste vi tacka Danskarna för underhållningen också. Danskar kan vara bra kul ibland. "Najs ass dude" ;-) hahah
Bussen landade i båga rätt sent. Men det stoppade inte mig, jag var fortfarande hyper och pigg. haha Jobbigt va!
Antar att jag slänger upp lite bilder sen när jag får tag på några?!


Precis tagit tag i mig själv och pluggat lite. Segt men måste göras. Bara en vecka kvar nu sen är det slut på stressen för en stund. Ska verkligen ta vara på sista sommarlovet. Ligga vid stugan och steka. Japp, ni läste rätt. VI HAR SKAFFAT STUGA!!! :D Riktigt najs. Slippa alla bilar några veckor om året, kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0