18.30 @ EKBACKEN mina vänner!!!

06.45 ringde klockan i morse och det var dags att gå upp för att ta sig till frissan. 07.30 sätter jag mig i stolen och ska bli lite blondare. Mm, är ganska nöjd faktiskt. Inte helblond men ändå inte mörkhårig. Lite sol och slingor på detta så blir det nog najs! Skönt att det ser ganska naturligt ut iallafall!

Sitter hemma hos larsson nu och vi har precis degat i soffan framför mamma mia filmen och nu börjar vi bli rastlösa. Vi vill att klockan ska slå kvart i fem då det är dags att ta sig upp till södra där det ska spelas match klockan 18.30. Tror jag har nämt det där ett x antal ggr under denna vecka nu. Men jag kan inte hjälpa det ;) haha. Tyvärr så fick jag imorse ringa och säga att jag inte kunda vara med. Eller jag kunde, men inte min hals:(:( Hel konstigt är det där. Den är helt okej på dagarna men inte på nätterna, kvällarna och mornarna. Usch! Men sofia och alla andra i laget ska ju så klart spela och vinna så då måste man vara där och se dem kamma hem 3 pinnar till. Och helst dra iväg lite i målskillnad va? ;)

Nej, nu ska jag se till att tösen får i sig rätt mat och taggar till rätt musik. Och vi andra ses på läktaren!
Hörs nog ikväll. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0