amanda, det är bara torsdag...

aa, BARA torsdag :D:D:D
Vaknade tigigt som tusan av mig själv idag. Och det bästa när jag vaknade var att när jag svalde och jäspade så hade jag inte alls lika ont i halsen. Känner fortfarande av den men inte lika mycket som sagt. wooho, SKÖNT! Men får gå idag och imorgon innan jag kan avgöra om jag kan spela matchen imorgon kväll. Vill verkligen. Vet inte om jag nämde det tidigare? men värt att nämnas igen, match mot forsby (köping) alltså derby @ ekbacken 18.30 imorgon/fredag! Ses vi inte på plan (vilket jag verkligen hoppas) så ses vi på läktaren som publikstöd va? mm! 

Nej nu ska jag duscha och fixa mig lite. Sedan ska jag försöka få liv i fia och se var hon ska pyssla med. Känns som om det var länge sedan vi träffades ordentligt faktiskt, hehe!
Hörs säkert senare.
Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du blir bra i halsen så du ka va med amanda :D TAGGA!

2009-05-21 @ 13:02:14
URL: http://iidasoren.blogg.se/
Postat av: amandanda

Ja, hoppas iallafall att man kan vara stödet på bänken istället för stödet på läktaren! :) ja, jag är verkligen taggad till 1000! därför det är så störande med halsont:( Du är också taggad hoppas jag ? ;)

2009-05-21 @ 13:27:38
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0