en månad till 18barre!

Jo, det brukar bli som jag bestämmt mig för. Jag drog på mig skorna idag och det gjorde jag rätt i. Känns rikitgt bra. Hostig och så är jag. Men inge ont i halsen eller så, så det är riktigt bra (y) Nog för att det gick kasst på träningen men tog det piano för att inte köra igång "hårt" direkt. Har bara setat och pluggat i skolan idag, plugg,plugg och åter plugg... Vadå fyra prov på två dagar? det låter ju inte ens rimligt men jo tydligen. Aja, bara bita i det sura äpplet och köra på. skönt att denna vecka snart är över. Tyvärr är inte nästa vecka bättre... Snarare tvärtom.

Nu sitter jag och skriver klart svecka uppsatsen och jag tackar sara för sina tipps! ;) haha
Sen ska jag ta itu med samhällen och även administrationen. yipppii! Men ska inte gräva ner mig för det där kan jag ändå ganska bra. Så ska be fia och linda förhöra mig senare, för det blir fotbollstitt och mys i lindas lägenhet i storstan :-D
Så därför jag pluggade ordentligt i skolan och nu...
Duktiga Amanda, *klapp på axeln* hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0