mmmm

Måndagen redan snart över :D
Har hunnit med ganska mycket idag ändå. Jag har, solat och samtidigt pluggat. Sedan kom fia och vi stekte lite till innan vi tog oss upp till konsum där vi mötte upp Linda innan vi gick in och handlade en massa frukt och gott. Satte på sofia ögonbindel. HAHAH. och började färden uppåt. Sofia hade ingen aning om vart vi var på väg. Men hon var gansak säker på att vi var på en motorväg för det gick tydligen väldigt fort! ( vi körde då i 70). Väl framme så slår hon till men en chansning om att vi är i herrfallet. Hm, njea säger vi och leder henne över stockar och stenar, upp och ner, hit och dit bara för att hon inte ska känna igen vägen. Vi sätter henne på en bänk och tar av ögonbindeln. Hon hade då ingen aning om vart vi var eftersom att vi gått värdens omväg. Men tyvärr så hade hon rätt ;) Haha, men vi skulle ha filmat hur ful hon var när jag ledde henne fram. Bra hon inte litade på mig! haha ;) Aja, jättemysig dag/kväll vid vattnet hade vi iallafall. Tack bruuds! Sedan tog vi oss in till stan igen och stannade till vid ekbacken för fotbollstittande. najs!


Nu är det sängen som gäller. Måste sova mycket så jag blir frisk någon gång! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0