tjenix

Söndag och det innebär som vanligt söndagsångest. Men bara bita i det sura äpplet och köra på nu det sista.

Under helgen har jag:
Kollat på alla de vackra balparen. Så himmla fina, alla var verkligen underbart fina. Men alla har ju sina egna favoriter och mina var verkligen Sara, Linda och Viqy. Tårögd-vackra var de! :)) hihi Har tyvärr inga bilder pga att ella hade med sig kameran till götet (borde nästan skaffa mig en egen). Men finns några på saras blogg och sånt :) Check it out!
Direkt efter/under "balfotograferingen" så åkte vi upp till ekbacken där det vankades a-lagsmatch. Grabbarna förkorade. surt! Sedan hem en stund, somnade i soffan vaknade sådär lagom lullig av att larsson ringer. Upp på stan for vi och skulle tjocka på mariakällaren. Eller snarare... jag skulle ;-) Satt där en bra stund innan vi tog oss hemåt. Vi svängde förbi konsum och köpte melon, annanas, choklas, glass och en hallonloka. MUMS.
Åt upp det ganska snabbt, la oss till rätta i soffan och totalsomnade vid... ja säkert lite innan 10 och vaknade av att ett par lagom lulliga päron kommer hem och kuckkilekuuar efter 12 någongång. ha ha ha! Bra slitna brudar. Men det kan ha med att göra att vi var sådär super, verligen supersopntana i fredagsnatt/ lördagsmorgon. Ska förklara... Jo, efter att telefonen ringt sisådär 11 gånger under natten så går sofia och jag med på att ta oss ut till Bohman och umgås med de inte alltför nyktra killarna som var på g hem från örebro. Så runt 04.00 kommer de och hämtar upp mig och vi kommer ut till danne där killarna äter lite fylle mat och sedan så badade vi i timmar. Hahah bra skönt var det. Somnade en stund där ute också innan jag, sofia och olle tog våra ben och traskade in till stan. Vi klagade inte, för solen stekte ;) haha
Sen idag så har vi varit i värhulta och kollat på derbyt mellan ja, värhulta och medåker där matchen slutade 3-0 ^^


Nej nu ska jag inte uppehålla er mera, eller med andra ord så ska jag kila ner och äta varma mackor. mm, smaskigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0