free fallin'

borde verkligen lägga ner bloggen, men det är så kul att skriva och sen kunna gå tillbaka och läsa vad man håller på med under sin livstid. Och eftersom att bilddagboken, som man förövrigt spammade förut, inte alls är lika kul nu som då så får det bli lite hattigt bloggskrivande.

Men denna gång orkar jag inte skriva en roman om vad som har hänt, utan skriver vad som kommer hända och har hänt idag (y) Eller jo förtusan, måste ju skriva att min fiababe, carrobarro och anna mf. tog körkort igår :D:D Helt sjukt att den dagen också är här... nu är det verkligen 91:ornas tur. Och snart är det väl min tur också hoppas jag, måste komma igång ordentligt med körningen och teorin. Lika bra att vara ute i god tid även fast jag vet att det är en bra stund kvar tills jag kan ta lappen men som sagt lika bra att ligga på, för när den dagen väl kommer, ojojoj ;)

Började med fotbollsgym imorse, kände att jag ville prova att vara med och se om jag hade en såndär "inbillningssjukdom". Men tror tyvärr inte att det var det utan kände mig lite sämre efter morgonträningen, tur att det var en lugn träning. Så blev alltså en soffliggardag och ingen tärning på kvällen heller. Men satsar på morgondagens träning om jag känner mig bättre. Hoppas hoppas, jag är trött på att vara såhär fjolligt sjuk. Ska man vara sjuk så ska man!!!


Sovmorgon imorgon, gad tjej!

valborg



take care
//a.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0