...

Igår blev det en örebrotripp med sofia där jag bara var sällskap, men fia hittade lite smått och gott. Efter örebro så åkte jag upp till mina kusiner på berget där vi åt god mat och åkte ruchelkana hahah måste ha sett kul ut ;)
Sedan kom fia och hämtade mig så bar det upp och ut på landet för att hämta micke och roy. Film hos fia sedan, hm... ingen vidare film (saw 5) Men fortfarande vidrig och pulsen går upp ändå. Så självklart skulle killarna sitta och prata om läskiga saker på hemvägen när vi/fia var snäll och körde hem dem långt ut i de mörka skogarna. Mm, vi kommer iallafall fram till roys hus och där måste vi backa och hålla på... det fixade vi ju galant... vi ser att roy går IN, stänger dörren och släcker... Börjar åka och visst fan dunkar det på rutan brevid oss ändå. FYTUSAN vad  vi skrek! hahah helt sjukt! Men kan lova att micke var väldigt duktig på att skrika han också ;) hahaha! Men fia, vi ska nog ändå va glada att vi hade micke med annars hade vi nog aldrig samlat mod och kommit hem. Släppte iallfall av micke hemma hos honom och sedan tog vi oss in till stan helskinade(y)
 

Idag då? jo klockan halv ett bar det iväg till sala för match mot sätra. Började matchen ganska nervösa och det känndes som om vi hade väldigt mycke respekt för "damerna". Men tillslut släppte det och vi vann med 5-0! najs bruuudar :D:D
Nyss ätit tacos och ska väl ta och fixa till mig lite innan det blir iväg för umgänge. Får se lite vad kvällen bjuder på för skoj.
Kul att herrlaget vann idag också! (y) Och imorgon spelar div6 laget hemma mot ifk... DERBY ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0