överpiggtjej,hej!

Sofia är på kalas. Mamma, pappa och ella är iväg på fotboll. Bara jag och dizze hemma. Tog nyss en tur med dizze. Men nu har jag tråkigt. Spotify har hängt sig. Jag har ännumera tråkigt. Min hals mår bättre. Amanda lite gladare. Men amanda har fortfarande tråkigt. 

Hahah, låter som om jag inte har nå annat liv än familjen, fia och spotify. Det värsta är att det nästan är sant. Nej men just idag känns det så! Men ibland går youtube ganska bra att söka på om man då inte har "låttorka" vilket jag såklart råkar ha idag.


Men några kan jag iallafall bjuda på några jag lyckades klämma fram: 


             

Kankse inte jätte bra, men ganska sköna ändå om man har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0