A whole new world

Två prov betade jag av idag. Skönt men inte slut på´t än -.-
Haha, jag och Jenny skulle köra bil runt konor idag på trafiken. Först framåt och sedan bakåt. Det gick väl bra? eller vad säger vi? Vi körde iallafall inte på någon! hahah Ah, en upplevelse var det iallafall och bra coolt att sitta själva i bilen. Körkort, ja tack!!! :D

För mycket plugg = ingen träningstid över för amanda = sur amanda! :(
Men har man panik i skolan blir man sur på allt och då går det ändå kasst på träningarna och man blir sur så kanske ändå gjorde bäst i att sitta hemma och plugga? Nu sitter jag och finslipar på svenskan som ska vara inne idag innan 00.00. Tror nog att min svenska lärare har fått en lite bättre uppfattning om mig och mina känslor till musiken nu hoppas jag annars har jag ju misslyckats totalt. Men kan inte påstå att det var lätt att få ner det på papper men nu är det gjort så gott jag kunde iallafall. Bara hoppas att hon blir nöjd och förstår mina känslor... inte många som gör det om jag ska vara ärlig... knapp jag själv ibland. Aja, efter svenskan ska jag ta tag i naturen som jag känner på mig att jag inte kommer förstå någonting utav. Men då är det tur att jag har mina klasskamrater som också tycker om att plugga högt dagarna vi har prov. Alltid skönt att checka av med dem innan! :-D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0