Nörd varning yao! ;)

Vill bara skruva tillbaka tiden...                                                                   - Låten är ett måste.




Kaluha :D







































Haha, högt vi hoppade då ;-D
(joke)







































En glad amanda? haha


















Ida och Gregor! :)




















Tur att det finns vissa som behöver hjälp med ridningen iallafall. Här hjälpte jag en tjej med hästen över jul :-D

















Fast det var som sagt vid jul så sjukt länge sedan jag red. Buhu. Vill göra det snart igen. Bara hojta om ni har någon häst ;-D





















































Så kul att kolla på klipp på youtube där nya ägeren till Kaluha har lagt upp en massa klipp på henne och loppan. Alexandra är som en liten mig när jag var liten och Kaluha är precis lik sig nu som då... bara några år äldre, snart 18 år, shit vilken liten tant ;) Och hon är fortfarande helgalen haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0