Fia fyller på Tisdag :D:D:D

Yo, hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen, fint väder, långhelg och serien är igång.... japp, vi spelade seriepremiären igår. Ingen bra match, mycket nerver och inte blev det bättre utav att det satt mycket folk på läktaren ;) (fast det var egentligen kul!) Tror lena slutade räkna när hon kom över 150 personer ;) Vi fick iallafall med oss 3 starka pinnar efter en slitmatch. Nu är premiären över så hoppas att vi kan få igång vårat spel igen och spela som vi brukar! Div.6 laget har premiär idag också, ska inte spela med dem och inte kolla heller för ska hejja på syster och forsby idag faktiskt. Men önskar er lycka till ändå :) Vore kul med vinnst där också ju! Och imorgon är det VLT-cupen som ska spelas även denna match är hemma. Vet inte än om jag ska lira den men ska ändå upp och hejja så jag hoppas vi ses!? :) MM, mycket fotboll denna helg blev och blir det ;)






Annars då? förutom fotbollen? Har ju varit helledig sen i torsdags (valborgsdagen)... Jo den dagen tog jag, ella och imoe bilen in till örebro och shoppade lite. Fick med mig en klänning hem som jag sedan hade på kvällen, och kvällen blev bättre än förväntat. Fix och så hemma hos fia med henne och herman sedan tog vi oss till sara där hon och viqy var. Satte oss ute en stund innan killarna började ramla in. De fixade grillen och sen var allt  igång ;) Många fula kort togs också under kvällen. Varför ska alla alltid göra blåskort? ;-) hahah

Fredagen spenderades på en filt på gräset, under solen och brevid mig hade jag fia, brevid oss hade vi en stor fruktbricka och en fotboll. Kan inte bli bättre :-D Eller jo, för jenny kom och gjorde pricken över i´t sen också ;) NU kunde det inte bli bättre :D hehe

Sedan på lördagen var det ju match (y), och efter det umgänge med fia,linda och jenny... coolt att kunna sitta ute till efter 10 utan att frysa ihjäl :-) Och nyss har jag och pappa kommit hem från att ha övningskört lite. Gick bra men baah, jag har mycket kvar att lära. Nu blir det tare piano fram till 5 och sedan in och heja fram forsby.  Ikväll då? Det vet jag inte än:)




Långt inlägg, sorry.


// a.s



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0