värre denna gång, varför?

sitter och pimplar i mig carmolis droppar nu ihopp om att min halsont ska försvinna. Denna gång är det ännuvärre. Vadtusan jag vilade ju huuuur länge som helst innan jag drog igång igen efter förra "halsontet" :/ Måste vara fia som smittat ner mig igen ;) Blä, hatar verkligen att ha halsont. Vad gör man åt det? vilar? jo, men såååå tråkigt. Man är ju så pass pigg att man kan göra andra saker förutom att träna. Men det är ju träna man vill göra. Aja, ska iallafall pimpla i mig några glas till utav detta och sedan ska jag förhoppningsvis vara så pass pigg och kunna vrida på halsen utan att det gör ont :O -.-... så att man orkar ta sig upp till södra för att kolla på killarnas match. Kommer få panik av att sitta hemma annars :P
Onsdag imorgon, det innebär sista dagen i skolan för denna vecka.
alltså, LÅNGHELG, BRA NAJS :D:D

//a.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0