yäs, är på rätt spår nu.

Idag vaknade jag upp och hade inte ont i halsen. kanon! (y)
Men ingen träning första dagen man är "halsontfri" har jag hört. Så blev sitta brevid att titta igen. Trött på detta nu men är iallfall på rätt spår. Blir förhoppningsvis match i helgen för min del ändå, beror nu bara på hur jag mår men klart att jag ska må bra. Så gjorde nog rätt val att försöka bli helt frisk innan jag drar igång igen.

Beställde tid för slingblekning idag hos sissi. 07.30 nästa fredag. Jobbigt som tusan att gå upp så tidigt en dag när man är ledig men vad tusan, så här kan jag ju inte fortsätta att se ut... Fetaste utväxten. ÄCKLIGT jag vet ;P

Skrev lite till på svenska uppsatsen och finslipat på idrottsuppsatsen idag, sedan upp och kolla på träningen i sol/blåsten. Konstigt väder är det ute -.-  men hoppas på bättre till helgen där jag ska göra vad? jo, imorogn ska jag på kalas en stund hos mina kussar för att lilltussen joel har fyllt år.  Grattis ((:
Men sen då? hmm...

Take care
//a.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0