youtub nörden Amanda, hej! :D

Jens (min tränare) ringde nyss, och jag ska få lira matchen på lördag :D Inte hela och inte från start självklart med ska iallafall få vara med och känna på bollen. Wooho :)) Så nu är det tagg inför det som gäller och sen senare på kvällen så lutar det åt köpingsyran. Fast just nu är jag inte alls taggad inför det faktiskt utan är mest taggad inför matchen ;) Men det kanske kommer partytagg senare också?   Av att se denna video blir man iallafall danssugen. Eller? hahaha







Ska jag klicka iväg uppsatsen eller inte? det är det jag sitter och funderar på just nu. Är lite nervös faktiskt. Men kan inte göra så mycket mera nu så bara att hoppas på det bästa. Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Herman

Jag kommer ihåg det som igår när du gick upp och dansade där, tur att jag fick med det på film ;)

2009-05-28 @ 22:00:42
Postat av: amanda

Ja, tur att du var snabb där med kameran herman! ;) tack, ett minne för livet! :-D

2009-05-29 @ 21:34:36
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0