10/10 -09

Kom på en grej, idag om ett år är det 10/10 -10 ah, det är ju ett år kvar som sagt men iallafall. Vad gör man då?
Sitter jag där jag sitter nu, arbetslös och fattig? Jobbar jag för fullt och håller på att packa väskan till utlandet? Spelar vi i 3:an? Har jag pojke? Bor jag ensam? Är linda gift? hahah Nej usch jag får ont i magen av att tänka på allt såntdär.. Sånt som man inte kan veta innan och knappt styra, med andra ord ödet.

Nu ska jag hoppa in i duschen/badet och sedan börja fixa mig lite smått inför kvällens härligheter.


Ni är bäst brudar! <3


Kommentarer
Postat av: sara

Ska göra det senare ;) Haha aaah för jag är ju så rik ;) NAAAT! :(

2009-10-10 @ 17:52:52
URL: http://saraneuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0