det är vinter ute

OOO, vad kallt det är. Vinterjackan nästa? JA!

Nyss stod nyss ute och kollade på träningen, var inte med pga. knät och förkylning och jag vill lova er att förkylningen blev inte bättre. Tårna var is, fingrarna istappar och näsan illröd. haha! Hoppas att fam. segerstedt kan åka iväg och kolla på skor och jacka snart för såhär kan det inte vara ;) Är iallafall uttagen tills på söndag men får se hur knät mår, just nu vill det inte :( Jag skriver det igen.. sista och avgörande matchen spelas söndag klockan 13.00 @ ekbacken. Vinner vi den går vi upp i 4:ran och vinnst blir det, right? :D

Fick nyss ett kanoon tipps på varm oboy när man är frusen. Så tror nästan att jag ska ner och göra mig en kopp. Eller te, det fungerar också ;)







Plugg var det också ja fast orkar man?
Nej, får bli imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0