Godmorgon

Nu lite uppdatering om kylan, det har inte blivit bättre.. Det har blivit kallare och kallare. Man fryser bara mer och mer. Och nej, jag har inte skaffat några varmare skor eller varmare jacka. buhu, jag fryser!

Mor och far håller på att fixa till sig och packa lite här hemma. De ska ut på sjön över natten, så natten kommer jag få spendera själv om det inte är någon snäll krake som kan ställa upp att hålla mig sällskap i kylan:D Med tanke på sällskap så är det lite prat om bullbak här hemma idag. Får se om vi får ihop det med hundar och allt. Men prat är till för att bryta och börja om på så det löser sig alltid. Hoppas Sara blir med också, länge sedan jag träffade den bruuden ;)

Nej, en ny kopp te.. brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0