jag har tråkigt!

  • Vad är det bästa hos dig själv? - Öm, hmm?
  • Har du bus-ringt till någon? - haha, ja
  • Isåfall, någon speciell? - Mickan och jag beställde pizza till en annas adress! haha (massa år sedan)
  • Blivit dumpad? - Svårt att bli när man aldrig haft någon ;)
  • Dumpat någon? - no no
  • Ångrat ett viktigt beslut? - mm
  • Någonting speciellt du tänder på hos killar/tjejor? - Inga koner iallafall! haha. Men om man måste välja något så,  ryggen är najs och kollar nog lite extra på händer? ;) haha
  • Favo mat? - ceasarsallad ;R
  • Vad dricker du mest? - Mjölk tror jag.
  • Sportig lr soffpotatis? - Beror på årstid ;)
  • Singel? - Jo da det är jag.
  • Träffar du någon? - nope ;)
  • Vad gör du just nu? - har väldigt tråkigt och passade då bra att jag hittade denna.
  • Oskuld? - ne
  • Kommer du vilja gifta dig i framtiden? - inte det viktigaste, så det beror på. Kanske viktigast att hitta någon först? ;) haha
  • Festar du ofta? - Jo det händer. Och med tanke på det så ska jag nu gå och kolla lite kläder till helgen.




    Kopiera denna och utmana dig själv! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0