nu börjar bloggandet spåra ur igen -.-

Sitter och planerar mina inköp inför imorgon, ska nog hänga med ella, moa och karin och shoppa lite. Med mig hem tänkte jag få ett par lacklegins med dragkejda längst ner (tänd på kedjor?:S), nitbälte och någon snyggt festlinne. Som en nödklädsel på lördag om det nu inte blir utklädnad.

Och OM det blir utklädnad så funderar jag lite på
Amerikansk fotbollsspelare

Cowgirl


Eller afterski brud/skidåkare



Hehe, men får helt enkelt se hur det blir.

Hoppas ni också har börjat fundera på kläder. Jag har iallafall hört att fler och fler nu ska klä ut sig och det gillas starkt så kom igen nu vatusan, ju fler desto roligare:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0