sanningen kommer inte alltid vackert förpackat...

Igår klockan halv fyra ungefär så tog jag mig upp på stan och in i en liten butik (utifrån såg den liten ut!) Där skulle jag hjälpa farmor eller iallafall vara sällskap. När jag kom in så var det inte alls lika litet. Jag gick vilse på övervåningen, haha. Tur att jag hittade pilarna på golvet efter en stunds yrande. Men det blev en trevlig kväll med farmor och kunder :) Var väl hemma runt halv sju och hemma möts jag va röster från övervåningen!? Där inne i lilla datarummet har familjen segerstedt tryckt ihop sig. hmm? Joda, de satt och kollade resor, yiiippi! Hoppas det blir av nu bara :))

Nej, nu är det lite fix sedan äta frulle och sen halv 11 kommer fanny och hämtar upp mig så ska vi iväg och åka halka. Är Amanda Segerstedt den första som blir kuggad på halkan? :O Hehe, vi får se.


Kommentarer
Postat av: jenny

amanda jag lovar, det går inte att vara sämre än vad jag var, och jag blev godkänd! ;)

2009-10-28 @ 12:14:23
Postat av: amanda

SV: hahah, skönt att höra! ;)

Vi klarade det så :D

2009-10-28 @ 15:31:39
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0