Amanda grubblar

Nu när ni ändå är så många som läser så kan jag berätta vad jag låg och tänkte på igår kväll när jag hade min superroliga lördag.

Ni vet min färgade nagel, den jag inte kunde bestämma vilken färg jag skulle ha.. TÄNK OM man skulle göra det till en grej. Att om man målar högra ring-fingret(?) (det som sitter brevid lill-fingret) med en annan färg så visar det att man är singel!!

Jaa, jag menar killarna kollar ju ofta på vänster handens ring-finger och sitter det en ring där så ger de kanske upp. Men om man då visar med färg på en nagel på högerhanden, att man är singel så kanske det blir lite lättare för dem att veta om det är värt att ta chansen eller inte ;)  hahah



Jag ska nog börja med det.. det kanske skulle hjälpa mig, vem vet? ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är ju bara att välja och vraka för dig har jag ju sagt:D

2010-04-18 @ 22:45:02
Postat av: amanda

SV: Nej Macke så är det inte, det där har vi ju pratat om :D

2010-04-18 @ 22:46:43
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Marcus

Men jo så äre visst;)

2010-04-19 @ 09:54:02
Postat av: amanda

SV: nonono :D

2010-04-19 @ 17:51:29
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hur många besökare brukar du ha? :)

2010-04-19 @ 17:55:30
Postat av: Marcus

Jo så äre absolut:)

2010-04-19 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0