Amanda Segerstedt

Berätta fyra sanningar om dig själv:

Jag säger vad jag tycker lite FÖR ofta ibland, men aldrig när det gäller känslor..

Jag tänder på händer, hahah

Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande

Jag har svårt för att hålla mig för skratt i de lägen man INTE bör skratta


Berätta 4 saker du gjort idag:

 

Varit i skolan

Tränat på gräs!! :D

Duschat

Haft vardagslyx

 


Berätta 4 saker du har på dej just nu :

Trosor

Täcke

...

...


Skriv ner 4 saker du hatar:

Stress

Falska människor

Mina dåliga sidor

Svartsjuka


Skriv ner 4 saker du älskar:

Min familj

Fotboll

Sol och värme

Vännerna



(Haha, torra svar jag vet ;))

Kommentarer
Postat av: Simon Hansson

Flickan i ljuset gör entre, sommaren närmar sig i sin atelje.

Fin bild amanda!:)

2010-04-14 @ 22:10:45
Postat av: amanda

SV: hahah, bra rim där Simon :D

Tack så mycket :)

2010-04-14 @ 22:11:52
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0