det går bra nu

Precis när jag börjar tro att hoppet var ute för nultan och sola så får jag ett sms. Tack älg ;) Så blev lite träning och solning på kvällen också. Träffade viqy där, skönt att du är hemma bruden. Umgänge snart är ett måste! Och efter det fotbolls-mys med hela familjen Segerstedt! :-)

Fick reda på att vi har sovmorgon imorgon också, gött. Så ska lägga mig och kolla på tv en stund nu innan jag somnar in. Slippa känna paniken att somna är skööönt, då somnar man alltid ändå tidigare :D

 

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin så amanda :-)

2010-06-30 @ 16:57:21
Postat av: elleen

2010-06-30 @ 16:57:31
URL: http://ellenrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0