Härligt att ni är tillbaka

Hejhej halååå!

Känns som om jag sovit mig igenom denna söndag. Jag mår alltså som jag förtjänar... MEN, gårdagen var helt okej i mina ögon och bäst var helt klart rutchkanan ;D haha, shit vad det gick! Tyvärr så slutade kvällen precis så som jag inte ville, fan. Aja, får bli nå helt annat till nästa helg. Krogen får man inte gå till FÖR ofta.    

Vad har jag då gjort "sovandes" idag? Jo, jag åkte ut till kanalkaféet där kussen Anton, Åsa och Robban hade planerat att tillbringa lite tid och snälla som de är så fick jag vara med dem. Efter god fika så åkte vi hem till mormor och morfar där vi blev bjudna på mat :)
Sedan så var jag och Anton duktiga och hjälpte till m&f med att leka lite brevbärare. 150 brev kastade vi ner i brevlådor på en jäkligt bra tid.. riktigt stolt över oss hur snabba vi var ;) Tur att lill-kussen min är så snabb :)
Till kvällen blev det upp och ut på landet, fotboll som gällde. Värhulta vann med 5(?)-0 tror jag. Och nu är det mys i sängen tills jag somnar.

Ny vecka imorgon och den börjar med 5 timmars nationellt svenskaprov, wiihoooo precis det jag längtat efter -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0