Kör på 3:dagars men får ut någonting av en ^^

Praktiken rullade på.. dit imorgon igen och på lördag. Men då får jag iallafall betalt! ;D Fjanton kom även med den underbara idén att köra på grillning och så då på lördagskvällen. Dock fick vi höra att det ska snöa imorgon så vi får väl se hur vädret är på lördag.. vi får hoppas på det bästa. Vilken bra lördag det skulle vara isåfall.. SOL, Jobb, SP3 kommer hem och sen grillning med härligt folk. Ja, det skulle ju inte sitta fel alltså ;)


Fick en fråga om vad jag menade med "riktigt förhållande" igår.. Jag menade att jag inte haft nå alls! Om man nu inte ränkar med när man var liten och hade kanske 10 killar på samma gång. Och ränkar heller inte med killlen som jag var "ihop" (hahah ;)) med när jag var 11år kanske och vi vågade bara pussas om vi körde ryska posten eller liknande, hahah liten och oskyldig ;) Vi var tillsammans i 4:ra år liksom hahah :D Sen var jag faktiskt tillsammans (ojoj) med en kille och då gick vi nog ändå i 5:an?.. Men vi träffades aldrig och när han en dag frågade (via sms som lästes på en 3310) om vi skulle hångla :O bakom scenen på ladubacksdiscot så gjorde jag slut, usch det vågade ju inte jag ;)  Mjodu, jag var/är blyg... ;) haah
Sådär nu fick du svaret på det!


MINA PLUTTAR KOMMER HEM PÅ LÖRDAG, WIIHO! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0