Mamma Amanda. haha

Godmorgon/Middag?

Yes, denna morgon var jag uppe tidigt. Blev väckt av ett par killar som ville hem från köping.. så bara på med kläderna och ställa upp. As skönt väder ute, poppade musik på vägen in och kände att våren var faktiskt snart här! Dock på hem vägen var Danne så bakfull så han var inte lika taggad på min partymusik som jag var :( Men vi överlevde och nu är jag hemma, precis "påsk-städat" så nu är det rent och fint. Antar att vi ska pynta lite sen (om jag känner min mamma rätt) hihi :)

Till kvällen blir det nog chill, får se om jag och fia åker och handlar lite mat inför morgondagen... mummms ska det bli.



Tjejor jag hoppas ni är taggade för imorgon kör vi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0