måndag igen..

hej hej halå!

Skoldagen gick ruskigt snabbt och efter den så åkte jag hem till Fia där hon och djenny var :) Mös och pratade. Bakade scones? gjorde vi också, mumms!   Nu blir det att packa väskan och ta sig upp till södra där det blir ombyte och sedan träning ute i medåker på GRÄS!! :D

Efter det så får jag se vad som sker.. och får även se om det blir skola imorgon, har en lektion och alla i klassen skulle hoppa den tror jag. Känns sådär att åka dit då. Men får se!

Justja, vi fick ett sms förut och jaa jag skulle lätt kunna tagga till för lite bad och party i helgen! Jag är nog på ;) Så nautilus och sola imorgon, cheeeek! ;)


Nej, träning idag också var det. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0