Myskväll

Första grästräningen avklarad. Var ganska svårspelat men med tanke på att planen inte var 100 och första gången så tycker jag att det kändes bra. Kul att kommma ut på "riktigt" gräs. Nästa vecka så ska vi se om vi får låna medåkers plan, den ska tydligen vara bättre ;))

Har precis haft lite vardagslyx med familjen där nere, det bjöds på te med ost och kex. Mumms :)

Nu ligger jag och kollar på "Drömmen om Italien" och ska nog inte flytta mig från sängen heller.. så skönt och mysigt.. bara en av det andra könet som fattas för att det ska bli perfekt. Men han verkar inte finnas eller om han bara inte vill ställa upp? ;) haha!

Praktik imorgon igen, och jag tar egen bil in.. wooho jag och muttan (y) ;)


IBLAND SAKNAR JAG DET "RÖDAKTIGA" HÅRET...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0