ole dole doff

HEJ MINA VÄNNER.
Denna dag har sprungit iväg och det är inget skämt. Hunnit med skolan och sen då? nej justja ingenting...

Sitter fortfarande och pratar om helgen med elin på msn (msn är bra, haha) och vi har NÄSTAN bestämt oss. Man lever bara en gång är vårat motto för helgen ;) haha. Så antar att helgen bjuder på lite festligheter! (y)
Förutom att sitta och övertala varandra så tittar jag på hockeyn ikväll igen, jag har blivit nörd. Även denna gång så är det lika just nu 2-2, Djurgården - HV71.. Som jag skrev tidigare, heja djurgården!


"du är en helt okej brud" haha

mm, snygging!


Kommentarer
Postat av: Simon Hansson

Sköna miner så hära på onsdags natten är bra för morgon dagen!

2010-04-22 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0