ombytta roller ;)

Ja, jag erkänner. Det var surt att "få" festa igår.. blev riktigt danssugen när jag körde lite onyktra folk och dunkade musik i bilen. Inte ofta jag är den första som tar mig från en fest (var dit och vände) hahah.

Men idag känns det riktigt bra däremot.. några kroner rikare och mår mycket bättre än mina päron som ligger lite halvdäckade i soffan ;) hahah, jag gillarT.

Även idag blir det att ta sig in till köping där det är ett till derby mellan södra(vi) och forsby spelas. Men denna gång är det U-laget som ska brilljera och ta med sig en seger hem :D Blir att vara en aktiv påhejare istället ;)

Nu har sp3 åkt till Paris, buuhu tråk för mig men antar as kul för er -.- ;)



(danacup för ett x-antal år sedan, jag vill dit igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0