sjukling

Shiiit vad ni läser, får ju ångest att jag inte skriver bara för det. Men visst är det kul att ni vill veta vad jag gör om dagarna. hahah ;)

så ska väl berätta lite då.

Just nu är det första dagen på lovet och jag ligger här sjuk, dock så har jag inte gjort allt för att bli frisk kanske men ändå inge kul.  Utgång i lördags. Började med mat och fix hos fisen med henne och Norran :D Lika mysigt som alltid med er :) Sedan tog vi stolarna under armarna och begav oss till Ullis där resten av brudarna var, förpärla och paketöppning bjöds det på där. Grattis i efterskott ullis och tack för kvällen :)

Senare, runt halv 11? så gick vi iväg mot källarn. Kul kväll och det tackar jag för :) Men som sagt, blev inte friskare utav det och nu får jag lida.. aja tur att det är lov och ingen träning fören på torsdag!

Denna dag började tidigt med fotbollstittande, tyvärr blev det förlust (vem dömmer straff sista minuten när man inte blåst för hands en enda gång under matchen??? joo bara den som är sugen på pizza... dommar** haha ;)) Men men, vi lär oss av motgångar också.  Nu resten av dagen ska jag bara tillbringa i soffan eller sängen och kolla på film så jag blir pigg tills imorgon då norran och larsson tar med mig till sthlm :D shopping(för vilka pengar?) och mys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0