släpp taget

Praktiken slut för denna vecka... De sista timmarna trodde jag att tiden hade stannat alltså, helt seriöst! Jag gick mest runt och "smög" enligt Oscar ;) haha körd!

Hämtade syster vid kanalen sen när jag slutat, fick mig en kopp te och en bulle där ute. Tack faster! Det är jätte fint och mysigt där ute nu pluss att det finns MASSA gott att äta ;) Så ta en titt förbi därute vettja :D

Nu till kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på, mitt liv har stannat precis som klockorna på Intersport hade gjort.. värdelöst! Kan inte någon komma och rädda mig? -.- haha.



Jonas, det känns som om din akution har tagit slut? Och är det så, så var det Oscar som fick bli din dejt för 12kr/h! Grattis till er två, hoppas ni finner kärleken och lever lyckligt med varandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0