sterio love

..och vad gjorde jag då som gjorde att denna söndag skulle bli så bra som möjligt då?
Jo visst fan fastnar jag vid datan ändå... Men har iallafall hunnit med att kört lite styrka, tagit hand om ansiktet och nu håller jag på och fixar lite med naglarna. Nu när jag skrev det så kändes det ändå som en mysig söndag, ljusen är tända på tv spelas 50 first dates och ah, snart ska jag sova så den blev väl ändå ganska okej.

Sovmorgon imorgon vilket jag tycker passar perfekt för att vara första dagen sen lovet. haha, man måste få vänja sig lite  ;)  Nej, nu börjar naglarna torka så dags att måla en gång till :D

Bjuder på en liten gammal-goding sen säger jag godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0