Stockholmooo

Sitter fortfarande och är sjuk. Hostar, har ont i huvudet och halsen uuuh!

Men igår kom vi iallafall iväg till huvudstaden och vi hade en riktigt trevlig men LÅNG dag där :) Hittade lite smått och gott men inte riktigt allt jag ville ha så vi får åka iväg senare igen.. studentklänning och skor fattas och självklart får man lite panik över det. Men vi hinner nog (HOPPAS jag) Fick se en "kändis" också.. Kissie haha det enda man såg var hennes läppar sa linda och ändå missade jag dem.. såg bara lite av ansiktet, ryggen och håret. HUR kunde jag missa läpparna? hahah ajaaa

Det jag fick med mig hem:

  • En tröja
  • Skor
  • Smink
  • Sedan gick pengarna mest åt mat... haha

(Jag och fisen) Oj vad du och linda är bra, tack för dagen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0