studenten närmar sig faktiskt

självklart ska jag gå och dra på mig en sjukdom när jag är så taggad inför helgen (så tippat mig). Ska käka superpiller så att jag blir frisk snarast!

Men ja, ser man det från den ljusa sidan så börjar mitt lov idag, för det blev ingen praktik pga hur jag mår... usch jag hatar verkligen att vara sjuk, man får inte träna, man blir rastlös, uttråkad, deppig, tycker synd om sig själv och jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst men ja det är värdelöst helt enkelt.

Nu sitter jag och kollar på "Xena - krigarprinsessan" haha åh så bra det är ;) sen blir det att dra igång någon film, bra väder för att vara sjuk faktiskt.. en till positiv sak med att vara hemma. Kanske slutar med att jag börjar gilla det? Hmm... nej!

Justja STUDENTMÖSSAN ÄR HEMMA HOS MIG NU, wiiiho!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0