Varför skriver du blogg?

Man kan gå in på en sida på sin blogg och se hur många som läser ens blogg men man ser inte vem eller vilka.

Det är lite skrämmande men samtidigt spännande faktiskt. Vet att många läser för att snoka (just därför man inte skriver ut allt) och andra läser för att de känner mig och är en del av mitt liv.

Vissa skriver dagbok, andra en roman i sitt "facebook inlägg" eller liknande. Sen finns det dem som håller det inom sig.. det är upp till var och en. Jag skriver blogg för min egen del för att jag själv tycker det är jätte kul att gå tillbaka och kolla vad som hände i ens liv för en månad seden, ett år sedan eller kanske till och med 10 år sedan.

Så nu fick ni/du förklaringen på det :D


haha, valborg förra året.. första "sitta ute festen" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0