amanda grubblar

Jag har tänkt på en sak... eller innan.. vad har hänt? jag har BARA jobbat typ :D

så, tillbaka..
jo jag har tänkt på en sak: Alla de här modebloggarna (som jag för övrigt älskar att läsa) skriver och tippsar om olika klädesplagg, vilket är as kul och sådär :) MEN, jag själv skulle aldrig kunna göra det.. för jag "passar" tammefan bara i svart.. hahaha. Så sjukt tråkigt alltså.. och alla börjar bli depp över hösten, men jag blir glad för då är det mycket svart, brunt och grått. Usch vilken dyster tjej jag är egentligen :D haha

Men inge depp för nu taggar vi inför säsongspremiären som är IMORGON redan och självklart medeltidsveckan som drar igång på onsdag (eller egentligen idag) men festligheterna på onsdag, iallafall för min del ;) SÅÅÅÅ TAGGAD!! :D

Nu ska jag slänga på en film, och sen sussa tror jag.. öppnar imorgon så klockan står på 06.30 (snoz(?) till 07.00;)) hihi.. och jag hoppas inte jag blir väckt av mobilen inatt igen -.- ;)


Lite små sugen på denna färg igen?
Toodelsss

Kommentarer
Postat av: sara

snygging!

2010-08-10 @ 11:27:31
URL: http://saraneuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0