bara för att..

man lägger ut en av de fulare bilderna man har på sig så ska flera läsa.. haha aja, det är väl så man ser ut ;)

Nyss hemkommen från jobbet.. eller ja, mellanlandade en snabbis hos kussarna, såå mysigt. Måste ha en kussekväll snart och då ska även lilla(som inte är så liten längre) kolsvabon vara med :) hihi

Nu ska jag slänga av mig jobbarkläderna och snart hoppa ner i mjukisdressen, slänga på en film och bara mysa. Med detta väder känns som om det är givet för mys. Börjar inte fören 2 imorgon så kan mysa hela natten, hihi.



Eftersom att dessa "blås-skaka-på-huvudet" bilderna har blivit så poppis så tänkte jag köra ett inlägg med massa sånna. HAhahah, ett gott skratt förlänger faktiskt livet.. så passa på ;) och NEJ, bilderna kommer inte bara vara på mig så lugn ;)




JAG KOMMER VINNA "TÄVLINGEN" BARA SÅ DU VET ;)) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0