hur gick då matchen?

nerru, vi var med om en skaplig motgång fast ändå medgång.. öm det där blev lite krångligt.. men vi har massa att ta med oss från den här matchen. Spelade med en man mindre nästan en hel match (hel störd dommare) och ändå gav vi oss inte. Starkt tjejor :) De fick sina 3 pinnar och just resultatet spelar ingen roll.. skitmål som skitmål.. de vann.. Nu taggar vi inför nästa match som även den är för din5 laget.. div4 laget har ett långt uppehåll nu för att lag dragit sig ur, rädda eller? ;) höhö

Nä skämt åt sido, nyss myst nere i soffan med mor min :) Började kolla på sagan om ringen, men jag insåg att jag kommer hinna somna innan den är slut och då är det skönt att göra det i sin egna säng ;D värsta som finns att vakna upp i soffan.. helt oorninggjord(? är det ett ord? haha) för sängen och behöva göra det sen, man blir ju pigg då!!! nä fy!


Jobb imorgon och på söndag.. och på, nä måndag är jag faktiskt ledig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0