Mina vänner, jaa jag funderar IGEN!!!

Måste även kommentera detta som jag tänkt på en stund..

Visst är det superkul och trevligt att folk skriver kommenterer och sådär.. men "vad gör du?" eller "hur mår du?" känns så sjukt jobbigt att svara på.. man måste gå in på deras sida(fattar såklart att de gör det för att få fler besökare men ändå).. trycka upp ett inlägg.. gå tillbaka och kolla på vad de skrivit (kanske bara jag som har minne som en guldfisk?) och sen svara på frågan.. och så nästa dag börjar det hela om igen då de svarat på min fråga ;) hahah

såå nu till själva grejen
.. varför inte öppna ett "chattrum" på bloggen där man kan vara trevlig och prata på? Oj vad smart jag var där tyckte jag :D *hoppas mamman min blir stolt* ;)

Kanske bara jag som är lat och tycker detta? ;) haha


Kommentarer
Postat av: M

Det är väl rent historiskt så att just lathet är det som driver utvecklingen framåt. Tänk vad jobbigt allt skulle vara annars :) Eller var det kommentarer du inte ville ha?

/M

2010-08-21 @ 14:05:04
Postat av: amanda

SV: haha, jaa faktiskt helt rätt att det är! Jo absolut.. klart vi måste försöka få fram detta.. jag skulle digga ett "chattrum" :D haha

2010-08-21 @ 15:28:25
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: bigsis

du borde kanske ha en kategori "amanda grubblar" ;-)

2010-08-22 @ 11:57:37
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: haha jaa jag borde nästan ha det;D

2010-08-23 @ 11:01:30
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0