myset fortstätter

Haft en helmysig dag med Fisen min, verkligen saknat dig!! Mycket snack som vanligt och det var väldigt behövligt.. tack, du får mig alltid att tänka rätt ;) Linda N kom även förbi en sväng.. mycket najs det med:D Hoppas våra planer tills på fredag fortsätter att planeras, vore super kul :)

Får se om det blir mys här hemma ikväll igen eller hur det ser ut att bli, jag vill iallafall se "fångarna på fortet"... snacka om kult, många bra minnen till det där:  Fredagarna då man åt bakad potatis och sedan massa popcorn, mmm! hihi


(vill vara bruuun=vill utomlands SNART, brudar.. när drar vi??!?!)

Känns lite busigt av oss.. hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

Ahjo det vet jag ;) Men.. ska du flytta själv eller hela familjen? :)

2010-08-24 @ 19:41:16
URL: http://saraneuman.blogg.se/
Postat av: Sara

Ah men fan vad nice då! :-)

2010-08-24 @ 19:46:24
URL: http://saraneuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0