natt/kvällsblogg

sofia samuelsson a la cartee ;)

mor och far höll sig som sagt uppe till jaa, ca 23.00 iallafall och nu har jag parkerat mig framför datan.. ovanligt? nej nej, inte ett dugg.. Men här gör jag inget kul alls, fy bubblan vad tråkigt jag har.. usch! Ser till och med fram emot imorgon då jag ska rensa ur min klädgarderob.. ska bli kul att se vad man har för nå långt där inne.
På tv rullar ett program nu som handlar om att en apa har dödat en människa, vad tusan är det där då??.. det där var droppen för min kväll iallafall.. nu är jag arg! vill ut och springa!!

Godnatt? eller antar jag blir liggande en stund här, men godnatt på er andra som kan sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0