blubbblubb

Rensningen gick bra, jäklar vad skit man samlar på sig... jag skulle nästan kunna vara med i "extema samlare" haha. Fotbollsträningen är över och jag överlevde.. nä men den var bara inte så jobbig som jag först trodde den skulle bli:D haha Ledig imorgon vilket innebär att jag kommer vilja göra nå ikväll och imorgon.. men vad finns det att göra i en håla som denna? Justja, jag har mina älskade päron sikken tur det:) Blir nog lite tv mys med dem tills de vill gå och lägga sig vid en 10... vad gör jag då??  Sagan om ringen-filmerna har ju slutat att gå nu vilket är tråkigt, då hade man ju nå att göra till ca.01.00 iallafall i 3 dagar! woho.           -    nä, ska inte sura lika mycket som du gör nu ;) jag är glad... och lite små stolt och nöjd över mig själv och valen i mitt liv.. fast ändå inte.. men ibland är det bra att vara lite själviskt ;D


EEh, vad svårt jag har att välja vad jag ska göra med mitt hår.. hel-mörkt? slingor? Klippa av det? spara? gud vad lätt killarna har det.. de kan gå upp på mogonen och då är de nästan som snyggast ;) ack ack !



" jag vet att du tror att jag förstår vad du tror att jag sade, men jag är inte säker på att du har fattat de du hörde inte var det jag menade" Nu fick ni också nå att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Simon Hansson

Slingor! :)

2010-08-24 @ 01:07:51
Postat av: amanda

SV: okej, tack :D ska bara övertala mamma att tycka samma ;D hihi

2010-08-24 @ 02:40:49
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: sara

Hörru! Vart ska du flytta? :)

2010-08-24 @ 15:21:47
URL: http://saraneuman.blogg.se/
Postat av: Simon Hansson

Haha, ja och mammor brukar ju vara lätta att hantera;)

2010-08-26 @ 15:08:10
Postat av: amanda

SV: haha jaa härligt att höra :D

2010-08-26 @ 19:26:50
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0